Young, daring and lonely, Vicente spends his life at his parent’s home by the beach. These are days of relaxation, sea and partying with anyone who’s up for it. But one night of alcohol and flirting will change his life forever; he is accused of a hit-and-run crime in which a fisherman is killed. "I wasn’t driving", he says, but his memories are hazy and he says the boy at the wheel was the son of an influential politician. Power, manipulation and guilt will send his sweet summer holidays careering towards a bitter end. This is the third time the director has participated in Films in Progress. His previous film, Matar a un hombre (To Kill a Man), landed the Grand Jury Prize at the Sundance Festival.