Fernando is a good man who takes care of his only child, Daniel, a shy and sensitive boy. Following the death of his wife Ana, every night Fernando recalls their love as he sorts out his beloved dead spouse’s belongings. One day he finds a VHS tape that will change everything. This movie participated in the Films in Progress section at the last Festival. The film took part at the Co-Production Forum in 2014.