Winner of the Caméra d’Or at the Cannes Festival, after having participated at the San Sebastian Co-Production Forum in 2013, this film portrays a family as they try to repair the fragile ties that bind them in the face of their imminent disappearance, brought about by the overwhelming power of progress.