Arnulfo Rubio, a young gun trafficker between the United States and Mexico, is being followed by ATF agent Hank Harris. After a risky mistake by Harris, Rubio makes a desperate decision: he smuggles the agent to Mexico. Best First Feature Award in the Panorama section of the Berlin Festival.