Chilean filmmaker Patricio Guzmán talks to us in his latest documentary about water, the cosmos and ourselves, human beings. It all begins with the discovery of two mysterious buttons in the depths of the Pacific Ocean, off the coast of Chile. Winner of the Silver Bear for Best Script at the Berlin Festival.