David Pablos’s second film took part at the San Sebastian Co-production Forum in 2014 and premiered in the Un Certain Regard section of Cannes Festival. Sofia, 14 years old, is in love with Ulises. Because of him, in spite of him, she is forced into a prostitution ring in Mexico. To set her free, Ulises will have to find another girl to replace her.