Armando, aged 50, looks for young men in the streets of Caracas and pays them to come back to his house with him. He also regularly spies on an older man with whom he seems to have ties from the past. One day he meets Elder, aged 17, leader of a small band of thugs. Competitor in the Official Selection of the Venice Festival.