Leticia Dolera stars in, writes and directs her feature film debut, winner of Best Screenplay and Best Cinematography at the Malaga Festival. María is a rather peculiar 30 year-old with an aim in life: to become a normal person. But to succeed, she must first of all find out exactly what it means.