The first film by Sergi Pérez, starring Borja Espinosa. One morning Joel finds Elvis, his wife’s dog, half dead and thirsty. This obliges him to leave his house, something he’d been trying to avoid for a long time. Having left his keys inside, he will spend the day desperately trying to get back into his home, his refuge.