The latest adventure of the “hero” created and played by Santiago Segura. Torrente is released from jail in 2018 and decides to become an “outlaw”. He seeks out John Marshall, head of security at the EuroVegas casino-hotel, and assembles a group of “specialists” for the heist of the century.