The winning film at the last Malaga Festival was this feature film debut by Daniel Guzmán. Darío runs away from home to escape from his family nightmare. Luismi, his soulmate, Caralimpia, an old crook with a winner’s pose and Antonia, an elderly lady who collects abandoned furniture with her 3-wheeler van, become his new family.