An anthology film with 20 stories linked to one another over a 400-metre stretch: from Madrid’s Lavapiés Square to the Sala Mirador. The characters talk, argue, laugh, cry, threaten, whisper, shout, steal, make dates, get angry with and hug one another, prompting the spectator to reflect on the immense power of words.