The Argentine screenwriter Pablo receives a commission to write a romantic comedy taking place in Madrid. It’s no problem for him, he has plenty of experience with the genre, and we see the first steps in the love story between Marina and Víctor. But suddenly Pablo is hit with a crisis. A film that garnered the Best Actor Award for Ernesto Alterio at the Malaga Festival.