Call it clumsiness or bad luck, but the Seventh Dwarf Bobo and his six friends have managed to cause a mammoth crisis at Fantabularasa Castle. Just before the stroke of midnight, on her 18th birthday, Princess Rose pricks her finger, sending the kingdom into a century-long slumber. Thanks to Bobo, the evil witch Dellamorta has succeeded in her devious ploy, and the little dwarf and his friends are desperate to save the princess and put things right. How can they waken the princess and the rest of the court? Well, of course, with a kiss of true love! The dwarfs already knew that Rose was in love with Jack, the cook. Jack is the only person who can waken Rose, but unfortunately he is being held by Burner, Dellamorta’s terrifying dragon. The 7 Dwarfs bravely set out on an adventure taking them to Dellamorta’s castle to rescue Jack and waken Rose. A huge battle will break out at the Fantabularasa Castle, but this time the weak will defeat the strong. Because every weakness hides a strength!