Three years afeter competing at the New Directors Section with Shell, Scotish director Scott Graham comes back to the San Sebastian Festival with this drama. Iona and her teenage son Bull seek refuge from a violent crime on the island where she was born. Iona's return exposes Bull to a way of life she rejected as a teenager and sends a shock wave through the family she left behind.