The latest film from the Basque moviemaker, Asier Altuna. A family tale of conflict between the urban and rural worlds, past and present, parents and children. Two different ways of understanding life, and a grandmother who observes the world from deeply eloquent silence. Starring Iraia Elias, Amparo Badiola, Ander Lipus, Manu Uranga, Kandido Uranga and Klara Badiola.