A feature film adaptation of the ground-breaking work during two sell-out runs at the National Theatre that documents the events that shook Suffolk in 2006, when the quiet rural town of Ipswich was shattered by the discovery of the bodies of five women. The film follows the community who found themselves at the epicentre of the tragic events.