Evita Perón has died. She is the most loved, but also the most hated political figure of Argentina. A leading expert is given the task of embalming her. After months of hard work, the result is perfect. Meanwhile in Argentina, the coups come one after the other and some dictators want to delete Evita’s legacy from the people’s memory. Her body therefore becomes the focal point of clashes lasting for 25 years. 25 years during which Evita was a more powerful figure than any other living politician.