Imanol Uribe reflects in his latest film on the drama of people confronted with the horrors of the past. When Santi is released from jail he travels south to visit his friend and former cellmate Emilio, afflicted with a terminal illness. Unexpectedly, he runs into Marina, the doctor caring for his friend, with whom Santi had a terrible encounter many years back that has affected both of their lives ever since. This meeting will revive the horrors of the past. Elena Anaya and Eduard Fernández headline the cast.