French directors Jean-Marie and Arnaud Larrieu's new film tells the story of Caroline, a woman who cuts her vacation short to organise the funeral of her mother, Isabelle, who has died suddenly at her house in the Pyrenees. She befriends Pattie who looks after her mother's house. But her funeral preparations take an unexpected twist when her mother’s body mysteriously disappears.