Xiao Ai is diagnosed with a terminal illness and does not have long to live. She is concerned that her parents will become a "lost family" and have no one to take care of them after her death, so she decides to persuade them to have another child... The latest film by Liu Hao, who competed at San Sebastian in 2010 with Addicted to Love.