While a series of kidnappings of young boys is raging in Montreal, Félix, 10, finished school in Old Longueuil, an ordinary suburb of peaceful appearance. Imaginative and sensitive, Félix, like many children, is afraid of everything. Little by little, the childhood imaginary demons mix with demons of a disturbing reality.