A film by Japanese moviemaker Hirokazu Kore-eda which competed in the Cannes Official Selection. Three sisters share a house in the city. They haven’t seen their father for 15 years. When he dies, the three travel to the countryside for his funeral. There they meet their shy teenage half-sister. It won't be long before they grow fond of the girl.