Spanish premiere of Jia Zhang-ke’s latest movie following its screening in the official competition at the Cannes Festival. China, 1999, two childhood friends court a young girl from Fenyang. One has his future mapped out for him, but not the other. The young girl’s heart is divided between the two, but she must take a decision that will mark her life, and that of her son.