Golden Bear-winner at the last Berlin Festival. A yellow taxi drives through the hustling, bustling streets of Tehran. The taxi picks up all sorts of passengers, each one more colourful than the last. All talk frankly to the driver. What they don’t realise is that the person interviewing them is none other than the director Jafar Pahani, one of the biggest names in today’s Iranian cinema.