Arnaud Desplechin revisits the rich emotional landscape of Comment je me suis disputé... (My Sex Life...) and Un conte de Noël (A Christmas Tale) with this film presented at the Cannes Directors’ Fortnight. Paul remembers his youth and his first, and only, true love...