Fifty years after the publication of François Truffaut’s book "Cinema According to Hitchcock" filmmaker Kent Jones invites some of the best directors of our time (Martin Scorsese, David Fincher, Richard Linklater, Wes Anderson, James Gray, Olivier Assayas...) to share their thoughts on the master of suspense, Alfred Hitchcock.