An inspiring story about Paul, a 13-year-old boy from the Dunoon township in Capetown, South Africa. Paul has a dream, a dream he thinks about all day long; he wants to become a surfer. But for boys from Dunoon it's not easy to surf. There's no transport to the beach and no money for equipment.