A film which mixes hair-raising action footage of leading freeriders with a story of adventure and discovery. World-renowned freeriders Xavier De Le Rue, Samuel Anthamatten and Ralph Backstrom progress the sport of freeriding through the use new technology to scope remote areas in order to show ski and snowboard action in a way never seen before.