From his first sorties at big Waimea at 11 years of age, Nathan Fletcher showed a prodigious aptitude to big wave surfing. He grew into a professional surfer following in his father´s and grandfather´s footsetps, trying to conquer the giant surf of the Hawaiin Outer reefs. In Sion Milosky, Nathan found an equally driven peer. Together they reignited the “big gun” style of paddle in surfing. Our story follows our modern day Big Wave adventures as they live out the drama in an arena that encounters life and death.