Luis Tosar, Goya Toledo and Javier Gutiérrez star in this thriller helmed by Dani de la Torre. Carlos, a bank executive, has no sooner started his car when he receives a phone call telling him there's a bomb under his seat. He's only got a few hours to obtain a very large amount of money or his car will be blown to pieces.