Winner of the top prize at Moscow Film Festival, this film stars Elena, Koko, Patso and Gosho, high school students in a small provincial town. Koko is in love with Elena. She wants to be a singer and is excited about the upcoming concert by a famous rock band. An event that shakes up the town and gives birth to new love.