The latest film by filmmaker Anca Damian (Crulic) landed a special mention at the Karlovy Vary Festival. In the form of an animated docudrama, the biography of Adam Jacek Winker, a Polish refugee in Paris, portrays a boundless life driven by the desire to change the world.