Composer and artist Laurie Anderson explores in this personal essay film themes of love death and language. The director’s voice is a constant presence as stories of her dog Lolabelle, her mother, childhood fantasies, political and philosophical theories unfurl in a seamless song like stream. The film will compete in the Official Selection of the Venice Film Festival.