Benedikt Erlingsson, winner of the Kutxa-New Directors Award in 2013 for Of Horse and Men, takes us back to the days when the most outlandish, skillful and breathtaking acts traveled the world. In this film, rarities and never-before seen footage of fairgrounds, circus entertainment, freak shows, variety performances, music hall and seaside entertainment are chronicled from the 19th and 20th century with an original score by Sigur Rós.