Feature film directorial debut from the animation movie director, Sam. La Trini, a world-famous Flamenco dancer, leaves the tablaos in deep depression after her husband’s death. Damian, her 8 year-old son, is possessed by an evil demon who prompts him to commit horrendously cruel and bloody acts.