A documentary narrating the incredible story of the Jai Alai through its most iconic characters. A great many similarities can be drawn between the biography of our characters and the actual history of the Jai Alai. Beginnings in humble surroundings, huge successes all over the world in pelota courts packed to the hilt with distinguish publics, losses of identity due to adapting a traditional game to societies with completely different values...