Physical appearance conditions us in regard to society, whether or not it is our choice. Pieles is the tale of physically diverse people whose differences have forced them to hide, shut themselves away or group together. Samantha, a woman with an inverted digestive system, Laura, a girl with no eyes, or Ana, a woman with a deformed face. Lonely people who struggle to find their place in a society that only understands one kind of physical appearance, and which excludes and mistreats those who don’t fit in.