One night, Oliver, a young film director living in Los Angeles, discovers on an erotic website that one of the stars of the explicit videos is his younger sister, Aurora. Surprised and bewildered, he decides to go to Madrid; it’s been years since he saw his family. Thus begins an obsessive search for answers, an intimate journey towards confusion and the truth of the image, a tale of domination and manipulation, of moral limits and the loss of vital and audiovisual innocence.