Myriam and Antoine are divorced. She asks for exclusive guardianship to protect her young son from her violent husband, but the judge decides to award both spouses shared custody. The victim of a jealous father, in the endeavour to protect his abused mother, Julien will do everything he can to stop the worst from happening.