Biopic about the rivalry between two of world tennis's biggest icons : the imperturbable Björn Borg and the temperamental North American John McEnroe, through their legendary confrontation at Wimbledon 1980. Two sportsmen completely different from one another who became legends and the price they had to pay for it. Fire and ice on the court.