Yian, who has just started kindergarten, often asks his parents to help him find his past life parents. However, the doctors and his parents believe him to be suffering from psychosis. Meanwhile, his parents are negotiating their separation. His mom, Yaji, decides to move out with him while his dad, Haoteng, decides to look after Yian's sick grandfather...