Georgie, a boy battling with the myriad anxieties thrown at him by his imminent adulthood, sees his father being beaten by a sports journalist. Thirsty for revenge, he sets out on a journey through the city nightlife only to discover terrible family secrets. Headed by a teen star of fleeting fame, John Drew Barrymore, this is a coming-of-age story with thriller touches.