Under the name of Joseph Walton, Losey filmed another of his dark, paranoid dramas. The protagonist in this case is Reggie Wilson, an American movie editor trying to start a new life in London, but unable to escape from a dark past he didn’t even know existed: one day he starts receiving mysterious letters from a woman who claims to be his former lover; the thing is he can’t remember her.