Isabelle Huppert and Jeanne Moreau star in one of the lesser known works on Losey’s filmography, another of his cosmopolitan movies, shot in this case in France and Japan. The film follows the moral dilemma of Frédérique, owner of a trout farm, torn between staying faithful to her ailing husband and her relations with another two men.