Losey’s movie farewell, released after his death in 1984, was also a tribute to an entire British cinema tradition thanks to its three stars: two of its most prestigious actresses, Vanessa Redgrave and Sarah Miles, join the former sex symbol of the 50s, Diana Dors, in her last work for the big screen. Three female patrons of a Turkish hammam set out on a crusade to prevent its closure.