At the dawn of the 21st century, El Bulli restaurant revolutionized the world of gastronomy, making chef Ferran Adrià the king of haute cuisine. Behind such a success, was an unrecognized creative genius: Ferran's younger brother, Albert. In 2013, Albert Adrià was considered the world's most underrated chef. Enigma, the crown of his gastronomic empire, opens with a clear goal: to become one of the best restaurants in the world. This is Albert's attempt to escape the shadow of the legendary El Bulli and enter the Pantheon of great chefs.