Thomas, a young German pastry maker, is having an affair with Oren, a married Israeli man who makes frequent business trips to Berlin. When Oren dies in a car accident in Israel, Thomas heads for Jerusalem in search of answers to his death. Using a false name, Thomas worms himself into the life of Anat, his lover’s recently widowed wife, to the point of becoming assistant chef in her bar.