Osamu Tomita, Japan's reigning king of ramen, takes us deep into his world, revealing every single step of his obsessive approach to creating the perfect soup and noodles, and his relentless search for the highest-quality ingredients. This is a documentary record of 15 months in the lives of Japan's top ramen masters and their legions of devoted fans.