At a moment in time when humanity is obsessed with food –photographing every dish, worshipping cooks and flaunting trophy meals on social media–, this documentary goes under the surface and offers an in-depth, honest and relevant view into the world and day-to-day of Michelin chefs and restaurants. Telling tales from a grand menu of culinary temples as well as digging into the greatness and flaws of the Michelin Guide in this golden age of gastronomy.